Blogger tarafından desteklenmektedir.

Nesli tükenmekte olan Semenderler köylünün içme suyundan çıktı

<img align="left" width="100" height="75" src="https://ift.tt/2HM0ZCE" />Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesine bağlı Başaran köyünün 3 ayrı mahallesinde bulunan su depoları nesli tükenme tehlikesi altında bulunan renkli semenderlerin istilasına uğradı. Kaynağını Ballı köyünden alan içme suyu şebekesine kurbağa, renkli semender ve böcekler düşüyor. Köylüler içme suyunu kullanabi...

from Milliyet Gazetesi https://ift.tt/2rhiKzo

0 yorum:

Yorum Gönder